torsdag 30 maj 2013

Helt ofattbart!!!!

Monica, en vän till oss har drabbats av det ofattbara, tre av hennes barn har blivit bortförda till krigets Gaza av barnens pappa. De har nu varit borta i drygt 10 månader. Hon kämpar självklart för att få dem tillbaka och det kostar väldigt mycket pengar och tar mycket kraft. En annan vän har dragit igång en insamling och lyckats fixa barnstol, barnvagn, bilbarnstol, gåstol, kläder, leksaker mm till hennes yngsta lilla barn. 

Jag och min familj vill ju självklart också hjälpa till och bidra! Så jag har fixat ihop ett litet paket från Fröken Filur samt lite leksaker och en bilbarnstol till lillkillen. 

Vill ni också hjälpa till i hennes kamp för att få hem sina barn till Sverige igen så gå in och gilla hennes sida här på fb så kunskap om detta problem sprids. Vill man bidra mer så finns det uppgifter på hennes sida hur man kan lämna ett ekonomiskt bidrag. Många bäckar små!

TACK för att ni tagit er tid att läsa och se till att värdesätta att ni har era barn nära och kan hålla om dem och tala om att de är älskade när som helst! 

Jag ska iaf ge mina små en extra puss i pannan när jag går och lägger mig ikväll!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar