torsdag 17 oktober 2013

Fint till små kämpar på Neo i Uppsala


Det har varit väldigt lugnt här inne från min sidan men hösten har varit tuff. Min familj har drabbats av både dödsfall och cancerbesked. Dottern har fått förkylningsastma vilket inneburit dålig sömn. Vi har köpt hus och har förberett och fixat vår lägenhet och nu sålt den. Allt detta har gjort att jag varken haft tid eller inspiration att sy. Men nu börjar vi att komma på banan igen och jag fick veta att det behövdes påfyllning till Neo i Uppsala och då fick jag lite sylust så dessa 17 mössor skickar jag iväg nu och i förra veckan skicka jag några stycken också. Känns bra att hjälpa andra när man själv har det tufft. Kompletterade med några matchande byxor. Det är roligt att sy dessa minikläder för det gläder så många familjer.

Ta hand om varandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar